Vivatel Optima

vibtcНа скоро се бях замислил, защо когато става дума за мобилни тарифи винаги говорим за Глобул или Мтел?!

 Е, добре, нека да не е винаги, но в повечето случай…А там на пазара вече не малко време има и трети. При това именно този трети въпреки, че се появи последен на терена заслужава да му се признае, че бързо успява да догони останалите… Пълната статия прочетете на адрес www.gsmreview.e71nokia.net

3 responses to “Vivatel Optima

  1. Кирил Марков

    „…Поправете ме ако греша, но съм убеден, че е по-евтино от това на Мтел – там срещу 10лв ще получите 150 мин при новия Комфорт 150..“

    Веднага те поправям.. 🙂 месечната такса на комфорт 150 не е 10 лева, а 6,90 … кофтито в случая е, като при почти всички останали ТП на Мтел, ограничението на безплатните минути към определен брой номера..!Точно 3 на брой..ако пуснат за тея пари 100 минути към всички в мтел, ще бъде много добре, но се съмнявам 🙂

  2. ЗАЩО ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ ,ЧЕ ВСИЧКИ ЦЕНИ СА С ДДС НА ФАКТУРАТА ВЪРХУ 5 ЛВ.МЕСЕЧЕН АБОНАМЕНТ МИ СЕ НАЧИСЛЯВА ДДС И АБОНАМЕНТНАТА ТАКСА МИ СТАВА 6 ЛЕВА

Вашият коментар

